29 september 2006

Fredag - igen!

Började dagen hos en lite raggig kompis. Han måste ha ponny eller kallblod - eller lite av varje i sig, skulle jag tro. Jättekul att rida är han, men inte så kul att göra i ordning. En gång bet han mig i armbågsknölen, så jag fick anledning att räkna hur många gånger om dagen jag sätter armbågen i skrivbordet i flera dagar. Man kan inte få allt!
Sedan var etiska dilemman i vården på förmiddagen. En föreläsning med mentometerknappar. Kul grej, men det blev lite korthugget, då vi inte kunde ge publiken lika mycket tid till smådiskussioner och kommentarer som vi brukar göra. Det verkade i alla fall som alla var nöjda efteråt. Kul!
Så kom fredageftermiddagen även denna vecka. Det är inte den mest produktiva tiden som finns, men lite har jag fått gjort i alla fall. Nu är det strax dags att stänga av cd:n "Min bäste vän" med Marie Fredriksson och gå hem.
Hoppas att vi alla får en trevlig helg!

Inga kommentarer: