04 november 2007

Sju sanningar om mig

Antar utmaning från Tomas Wetterberg. Alltså här kommer sju sanningar om mig:

1. Jag älskar att åka tåg och är en sådan förespråkare av detta färdmedel att jag ibland kommer på mig med att förorda ny spårtrafik till platser dit det egentligen kanske inte alls är lämpligt.
2. Tycker mycket om att rida och önskar att jag vore modigare på hästryggen.
3. Jobbar (alldeles för) mycket och gillar det för det mesta.
4. Lyssnar på Afzelius.
5. Tror på människan och på ett liv före döden.
6. Har insett att lediga dagar med fördel avnjuts i ungefär 6 knop - i nästan alla väder.
7. Skulle gärna ha hund om jag bara kom på hur jag ska hinna gå ut med den...

Tyvärr känner jag inte några andra bloggare tillräckligt bra för att skicka utmaningen vidare. Men är det någon som råkar läsa detta och känner sig utmanad så gärna det!
:o)

Inga kommentarer: